Klantenservice

Alles over de verzending

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op!

Binnen 1 a 2 werkdagen. In de meeste gevallen heb je je product(en) de volgende al in huis.

Bij orders onder de €100,- zijn de verzendkosten €4,99.-

Bij orders boven de €100,- hanteren wij geen verzendkosten

Wij versturen je pakket via DHL

Tuurlijk! Van DHL ontvang je een track&trace code. Mocht je die niet krijgen, laat het ons dan weten. Dan zorgen wij dat die alsnog naar je toe wordt gestuurd.

Retourneren

Wij doen niet moeilijk

Ja! Retourneren is bij ons altijd gratis. Binnen 14 dagen kan je je product(en) zonder opgave van reden retourneren.

Retourneren is heel simpel. Volg de stappen op ons retourformulier en breng het pakketje naar de dichtsbijzijnde DHL punt.

Het verwerken van je retour kan tot 14 dagen duren na ontvangst in ons magazijn. Zodra je retour is verwerkt ontvang je een automatische mail met een bevestiging van onze klantenservice. Heb je na 14 dagen nog geen bevestiging gekregen dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice per mail: Retouren@howlar.nl

Wij doen niet moeilijk. Enigste waar wij om vragen is om alles in originele staat terug te sturen. Ook moeten de product(en) vrij zijn van geuren en moeten de labels er nog aan zitten.

Bestellen en Betaling

In sommige gevallen annuleren wij je order. Dit kan meerde oorzaken hebben.

- Je hebt een onjuist of onvolledig verzendadres opgegeven dat we niet konden verwerken.

- Er kan zich een betaalprobleem voor hebben gedaan toen je de bestelling plaatste.

Het is niet mogelijk om kortingen te stapelen. Je kunt maar van één kortingscode gebruik maken per bestelling. Let op! Het invoeren van de kortingscode is spatie- en hoofdlettergevoelig.